Transport si retur

Livrarea produselor

Clientul poate opta pentru una din urmatoarele modalitati de livrare:

  • livrare prin curier la o adresa menționată de catre Client prin comanda plasata.

In cazul in care Clientul solicita o metoda de livrare diferita, Clientul va suporta toate riscurile in legatura cu metoda de livrare respectiva, inclusiv toate costurile suplimentare generate de utilizarea metodei de livrare alese.

Comenzile cu valoare mai mare de 500 RON, beneficiaza de livrare GRATUITA.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a confirma telefonic comenzile inainte de onorarea lor.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Clientul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte.

În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Clientului să refuze recepția Bunurilor de la transportator si sa specifice in comentariile procesului verbal incheiat cu agentul de la curier starea coletului la momentul livrarii.

Prin semnarea de primire a documentului de transport, Clientul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.

Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Factura fiscala emisa de catre Vanzator va fi transmisa Clientului pe e-mail/telefon.

Dovada livrarii Produselor si a receptiei cantitative a Produselor livrate o constituie semnarea de catre Client a documentului de transport furnizat de catre curier.

Receptia produselor reprezinta acceptul Clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ cu ceea ce s-a comandat.

Orice reclamații privind deficientele calitative ale Bunurilor, livrarea de alte bunuri decât cele comandate etc., care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Client imediat după identificarea lor, dar nu mai târziu de 2 zile de la recepția Bunurilor.

Vânzătorul va fi ținut răspunzător pentru pagubele cauzate Bunurilor în timpul transportului, doar în situația în care Clientul reclamă astfel de pagube imediat, în conformitate cu prevederile prezențelor Termeni și Condiții.

Montajul pieselor de mobilier, precum si manipularea acestora nu fac obiectul prezentului contract, acestea cazand in sarcina Clientului.

Timpul de livrare curge din momentul in care Bunurile comandate sunt expediate din depozitele Vanzatorului si nu poate fi mai mare de 30 de zile lucratoare de la data Acceptării Comenzii cu exceptia situatiilor in care produsele sunt realizate pe comanda, caz in care termenul de livrare se anunta punctual ramanand optiunea clientului daca mentine sau nu comanda si accepta termenul de livrare.

Vanzatorul va expedia Bunurile in cel mai scurt termen posibil.

Anularea comenzii si returul ei

In cazul in care Clientul doreste anularea unei comenzi, acesta trebuie sa anunte de indata Vanzatorul, transmitand numarul comenzii prin intermediul Platformei Yongo.ro.

Prin prezenții Termeni și Conditii, Clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de vanzare-cumparare incheiat prin mijloace de comunicare la distanta (prin intermediul Magazinului Online) fara invocarea unui motiv, fara aplicarea de penalizari, si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform legii OUG nr. 34/ 2014 si poate returna produsul/produsele in acelasi termen de 14 zile calendaristice, daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

  • bunurile sunt in ambalajul original si complete;
  • au sigiile de protecție intactem nu sunt deteriorate nu prezinta semne de uzura și
  • este neindoielnic faptul ca Bunurile care sunt destinate unei utilizari unice, nu au fost utilizate.

Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Dreptul de retragere nu este aplicabil pentru produsele executate pe comanda speciala (cu finisaj, tapiterie, dimensiuni, etc. personalizate), si in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (si cu documentele care l-au insotit initial).

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv, daca este cazul.

Dupa primirea si verificarea starii produselor, Vanzatorul returneaza Clientului contravaloarea produselor primita drept plata din partea acestuia, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a clientului. Returnarea sumelor este conditionată de receptionarea produselor care au facut obiectul vanzarii. Suma inapoiata va reprezenta contravaloarea produselor returnate, din care se scade taxa de livrare aferenta returului. Rambursarea cuantumului astfel calculat se face numai prin transfer bancar in contul indicat de catre client, specificat în format IBAN.

Clientul va suporta costul direct al returnarii produselor, fiind direct responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Astfel, in cazul in care Clientul se retrage din Contractul de vanzare-cumparare, in termenul legal de 14 zile si Bunurile returnate nu sunt complete, au sigiliile de protectie rupte sau sunt in mod evident utilizate sau deteriorate, Vanzatorul poate solicita despagubiri si stabili si retine valoarea despagubirilor din prețul de achizitie pretins a fi rambursat Clientului. In acest caz, Vanzatorul va returna Clientului doar diferenta dintre despagubiri si pretul de achizitie.

Vanzatorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vanzare-cumparare in orice moment inainte de livrarea Bunurilor catre Client.

Vanzatorul este obligat sa comunice imediat Clientului retragerea sa din Contractul de vanzare-cumparare la adresa de e-mail pusa la dispozitie de acesta prin Comanda. Vanzatorul este, in continuare, obligat sa returneze Clientului pretul tranzactiei achitat pentru Bunuri.

Atât Vanzatorul cat si Clientul au dreptul de a se retrage din Contractul de vanzare-cumparare in cazul unor modificări semnificative ale prețurilor cu ridicata ale Bunurilor comandate, in cazul unor modificari semnificative ale preturilor de expeditie sau in cazul in care Vanzatorul devine constient de faptul ca Bunurile au fost, din greseala, ofertate la un pret gresit, iar Clientul nu accepta modificarile corespunzatoare aduse Contractului de vanzare-cumparare, adica o majorare a preturilor bunurilor sau a majorare a preturilor de livrare.